.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدر و معين در صدر منتخبان نظام پزشكي تهران

براساس نتايج پنجمين انتخابات هيات مديره نظام پزشكي، دكتر سيد شهاب الدين صدر با دو هزار و 718 راي، دكتر مصطفي معين با دو هزار و 358 راي و دكتر زالي با دو هزار و 219 راي در صدر منتخبان تهران قرار دارند.

دكتر نجابت، رييس هيات نظارت مركزي انتخابات نظام پزشكي با تاكيد بر آنچه اين انتخابات يكي از پاكترين انتخابات نظام پزشكي بوده است، گفت: در اين انتخابات به شدت بر روي امنيت، حفاظت و سلامت آراء كار شد. در صورت داشتن اعتراض، كانديداها دو روز فرصت دارند پس از اعلام رسمي نتايج انتخابات، اعتراض خود را اعلام كنند.

وي گفت: نتايج انتخابات نظام پزشكي تهران قطعي شده مگر آن كه اعتراض محكمي در اين ميان وجود داشته باشد. همچنين نتايج انتخابات كل كشور نهايتا تا فردا صبح اعلام مي‌شود.

به گفته دكتر نجابت، در اين دوره از انتخابات نظام پزشكي، 8 هزار و 739 نفر يعني تقريبا دو برابر دور گذشته انتخابات نظام پزشكي شركت كرده‌اند.

در اين انتخابات 6 هزار و 70 نفر از گروه پزشكي، هزار و 25 نفر از گروه دندانپزشكي، 592 نفر داروساز، 300 نفر از گروه مامايي، 263 نفر از گروه علوم آزمايشگاهي و 489 نفر ليسانسه پروانه دار شركت فعال داشته‌اند.

دكتر نجابت گفت: دكتر سيد شهاب الدين صدر با دو هزار و 718 راي و دكتر مصطفي معين با دو هزار و 358 راي به ترتيب در صدر كانديداهاي شركت كننده در پنجمين دور از انتخابات هيات مديره نظام پزشكي قرار دارند. همچنين دكتر زالي با دو هزار و 219 راي، دكتر محمدرضا نوروزي با هزار و 959 راي ، دكتر خليل عليزاده با هزار و 796 راي، دكتر حسن هويدا با هزار و 717 راي، دكتر محمدحسين بدخش با هزار و 553 راي، دكتر سيد تقي نوربخش با هزار و 321 راي، دكتر حفيظي با هزار و 280 راي و دكتر شاهرخ خوش صيرت با هزار و 277 راي به ترتيب در مكان‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

وي گفت: اعضاي علي البدل گروه پزشكان را به ترتيب دكتر ايرج خسرونيا با هزار و 120 راي، دكتر محمدمهدي قيامت با هزار و 54 راي و دكتر كوروش شميمي با هزار و 8 راي تشكيل مي‌دهند.

به گفته رييس هيات نظارت مركزي انتخابات نظام پزشكي از گروه پروانه داران ابراهيمي، از گروه داروسازان دكتر احمد شيباني و عباس كبريايي زاده، از گروه دندانپزشكان دكتر محمد بيات و علي يزداني، از گروه ليسانسيه ماماها ناهيد خداكرمي و همچنين از گروه علوم آزمايشگاهي دكتر محمد صاحب الزماني انتخاب شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.